YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday 31 May 2012

HANIS :)


LET'S BEGIN WITH :

oukeh . nih die .kawan aku . name die hanis syazwani . okeh , dielah member aku yang paling paham giler feeling aku . ntah la eak . aku rase aku lagi banyak story morie dengan die dari yang lain . bukan maksod aku dengan yang lain tu ta baik , cume ta berape lah . lagipon , die nih same otak dengan aku jer . HAHA . kaki ngumpat yang tegar . semua info kitorang akan tahu dulu . kitorang kenal mase first II masok . lagipon , kitorang kan same homeroom kan kan  ? lagilah tahun nih same kelas dengan die . lagilah gile II ye ta ?

HAHA , pompuan nih kalau ketawe memang kuat . mengalahkan cik ponti tu ha . tapi die nih ketawe terkawal siked lah . ye ke ? ntah . bud , she is a good one . budaa nye baik , slalu dengar problem orang . tapi prob sendiri ta tau ke mane . she is a good listener . a good one . malam nih tetibe tepikir pasal kau pulak . rindu kot dah bape ary ta jumpe kan ? macam mane lah nanti ujung sem na masok fom 4 t kan weyh  ?  mesti aku rindu kau kan ? HAHAHA . skype lah penghubong kite . tau dah .balik mesti skype dengan kau even ta cakap . lawak lah kalu fiir balik =='

aku harap ubungan kawan kite sampai bebile kay ? aku sayang semua kawan aku . tapi aku sayang kau sebagai kawan baik aku . jangan fikir aku lessy plak kay ? i'm still normal . sorry tau aku curik gambar kau yang cantik nih . HAHA . aku doakan kau dengan satu batch form 3 2012 dapat straight a dalam pmr . aku harap hubungan KAWAN dengan cik tato kau tuh kekat ye dak ? anyway , sori kalau aku ade buad salah dekat kau weyhh . i'm not perfect right ? everybody makes mistakes . i'm only treat people well if they treat me well too . i mean kau layan aku baik lah nih . sebab tu aku layan kau baik . HAHAHA . punching !

aku baik dengan semua kawan aku . cume dorang  ta nampak jer kebaikan aku nih . HAHA . klahh . sampai situ jer aku post hari nih . ade beberape pic hanis . see ya . 



kcunn :') . kitorang nganjing DEY II . sorry :(





okehh . cantek jugak rupenye kawan aku . sayang kau  <3



p/s : sorry tau budaa comel curik gambar kau . mhewhehe . tetibe malam nih terase na makn MR . POTATO lah . 






No comments:

Post a Comment