YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday 31 May 2012

L.O.V.E :(


LET'S THE STORY BEGINS WITH THIS : D







okeh . cube korang tengok perempuan tuh . keseorangan ? okeh . pade aku love tu ta pentingg kodd dalam hidup aku , aku rase lebh baik single sebab single is simple couple is trouble . keluarge dengan kawan II aku yang happy pade aku dah cukop :) . pade aku lah . lain dengan pendapat korang kan kan ? okeh , dengan study aku yang terok nih . aku nak kapel lagi ? no way ! na kene cepuk dengan cikgu sejarah aku ? HEHEHE . everything lasts dengan pitok . pastu dah takde dah  . mungkin bagi orang lain , kapel mungkin naikkkan semangat tapi tak bagi aku . nanti aku lalai . so sebagai pengajaran , kau ta yah ngade II na kapel bagai nih . study is important yea . kau jangan na berangan jer dalam kelas . tahun nih na pmr . take siyes . still trying to focus kodd . okeh . aku try kay . mungkin kali nih kau naik . cube jangan hampekan ma dengan abah . dorang banyak spend duet tok aku belajar . aku cube ingat tuh zafirah !




mungkin music boleh bantu dlm proses belajar . aku pon rase macam tu , tapi lame II aku rase macam khayal pulak kan dengar lagu . jadinye . bile pegi klass tu ta ya lah bawak mp kan ? HAHAHA . tapi bagi sape rase yang die memang perlukan music so bawak lah mp . kadang , bile dengar lagu , putar II lagu yang same jer . bile cuti jer dapat masukkan video dengan lagu baru . bosan pon ade sebenarnye . ==' . na buad macam mane kan kan ? lumrah hidup dok asrama memang macam nie . kadang II samapi due bulan ta balik rumah . na II tahun nie form 3 . lagilah , azab na tunggu pb tuh . mak aihh . lame bebeno je aku rase . tapi aku ta pernah nyesal parents aku hantar aku masok sini . dah na abes sk dah pon . lagi due tahon kan . chill jea okay ? jangan stress .


okayy lah . aku pon macam tade pape jer na citer lagi . my brain are empty from any idea . HAHAHA . aku tulis nih pade diri aku , so bagi sesape yang rase ta puas hati tuh , terserah ! i only do this to keep my day happy . okeh . bye :)


p/s : aku rase macam na minum space coolblog dengan domino pizza laa weyh . macam yang selalu aisyah fit bawak balik bilek setiap kali outing kan kan kan ? =='









No comments:

Post a Comment