YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 1 June 2012

SISTER TERHEBAD ABAD INI ?


let my finger do the walking yea ? okeh . i began my post with bismillah . see that beautiful chick ? see ya . the greatest sister i eva had right ? okeh . dah II lah tuh tengok . biarlah biodata die tell us everyhing okeh ?

NAMA : noor nazihah binti ayob
Y/O : 20 kodd :)
HOBBY : menceceh kodd . 
KOLEJ : haha . RISDA beb !
FULLY TAKEN BY : amir raja lawak kan kan kan ?


okeh . kakak aku yang ke lima . bibir die ta pernah lekang daripade senyuman . her favourite may bee  . study dekat melake woo . kau ade ? 
HAHA . otak aku nih da tade ayat lah na cakap . tepu dan penuh dengan traficc jam lah . macam dekat kl tuh . kan kan kan ? okeh , meh  sini aku tepekkan beberape pic akak aku yang memang sejak azali memang comel  tu *ye ker nih ? = ='




woot II . dating ke cik kak ?






okeh . nih die binatang kesayangan kakak aku . BABY n NICO :)






agak II kalah ta  mate amoy II opera malam minggu yang dekat cha'ah setiap malam sabtu tue ?
cett . jangan kutok , akak aku tuh ! 



okeh . gambar nih smart doh . tengok lah sape yang tepek kat belogg nih kan kan kan ?
punching ! = = '


okey semua , tayang gigi . akak aku buad iklan gigi yang ta berbayar nih *cakap sambil baling duit syiling dalam topi . :)



lasts , baik burok die tetap akak aku . untong dapat akak macam ni weyh ! siyes  ta tipu . korang boleh masukkan lagu dalam blog woo ! HAHA . anyway . to sweetie and gental : sampai sini posts aku . bye . see ya at next posts :)





p/s : rindu na pergi tiara beach resort and then lemas dekat tempat badak luncur tuh . nightmare lah . sweet memories :))


No comments:

Post a Comment