YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 22 June 2012

SORY YEA ?


awak , maaf   ):



itu jer yang mampu aku ucap pada kau , bukan ta na maafkan . tapi cukuplah . aku ta na terluka buad kali yang kedua . ceceh , ayat jiwang betul . ntah , no feeling now . aku rasa better kawan kot . kau pon dah masuk jengka mesti lah ramai awek kan kan ? ta kan lah tade sorang pompuan yang  sangkut dekat kau kot . impossible lah . kalau kau pandai mengayat mesti dapat punya lah . 

bukan aku na cakap aku akan lupakan kau . mungkin tidak , aku selalu rinduu kau . tapi , sebagai kawan aku  . i wish not more than that okeh ? aku harap kau dapat teruskan hidup kau dekat pahang . aku akan selalu doakan kau yang terbaik untuk kau macam aku doakan untuk kawan aku yang lain . mungkin dulu kau pernah jadi yang teristimewa untuk aku . tapi kali ini istimewa jugak , sebagai kawan kan ? at least kau ada tempat dekat hati aku . dari pada ta ade .

aku harap kita kawan sampai bila II . kau jagakan niera macam mana kau jaga hati kau . dia baik orang nya sampaikan kau boleh bermanja dengan dia even kau tahu aku tengah on9 masa tu . kau terlalu menyanyangi dia sebab tu kau sanggup walling depan aku kan ? ta ape , aku ta kesah . dah lepas malas na ulang . mungkin sebab tu . kau mula text aku , aku malas layan kan ? 

i want to say sorry for that time . bukan aku marah , cuma terasa di pinggirkan . ta apa , sekarang aku tahu macam mana rasa di tinggalkan oleh orang yang teristimewa dekat hati kita nih . sedih ada , happy pon ada . sebab ta payah asyik keluar beli top up sebab na text kau je kan kan ?  aku rasa tenang sekarang . kebebasan menjanjikan kebahagiaan tanpa terikat dengan mana II pihak . aku hanya focus untuk pmr . aku harap boleh dapat straights a's untuk banggakan mama dan abah . dorang banyak berkorban untuk aku . dorang berkorban segalanya . kau korbankan ap ? 

duit ? alahaaii , berapa sen sangatlah kan kau text aku . lebih baik aku peluk cium parents aku dari buang masa text kau sedangkan kau berchatting dengan ex kau kan ? rinduu sangat agaknya kan ? sebab tu makwe tgah on 9 pun buat bute jer kan mate tu . dah II . kang aku mencarut habis pahala aku na maafkan kau . dari pahala terus berdosa ,. ini untung tau aku cakap aku maafkan kau . when girls say soorry , she means it <3 . aku harap kau paham ye pakcikk . 



kalau kau cakap awal II macam nih , mungkin akan di pertimbangkan . tapi terlambat lah . ta apelah . jaga husna elok II . senior aku tu beb . HAHAH . anyway , gudluck dekat jengka okeh ? IMY  ):


                                         


No comments:

Post a Comment